Lista mea de bloguri

miercuri, 30 mai 2012

Albirea dintilor - stiloul de albit

In sfarsit am gasit o solutie sa-mi albesc dintii din nou
  
Ma numesc Ramona si locuiesc in Bucuresti. Sunt fericita sa impartasesc povestea mea: cum am reusit sa schimb ceva de care imi era rusine, in ceva cu care pot sa ma mandresc. Nu sunt stomatolog, doctor sau expert medical, sunt doar o mamica care a avut norocul sa gaseasca noul stilou de albit dintii. Am folosit acest stilou, am reusit sa-mi albesc dintii cu 4 nuante, si astfel am si economisit o suma mare de bani pe care ar fi trebuit sa o platesc la stomatolog.
Inainte Dupa
Puteti vedea cum aratau dintii mei inainte si cum arata dupa ce am folosit White Smile teeth whitening pen.
Cred ca imaginile vorbesc mai tare decat cuvintele.

Cum au ajuns dintii mei atat de rau...

Ca sa fiu cinstita, am avut de-a lungul timpului obiceiuri proaste care au contribuit la ingalbenirea dintilor. Imi place vinul rosu, cafeaua si din pacate am inceput sa fumez cand eram in facultate. Am fumat mai mult de 10 ani, pana cand intr-un final am reusit sa renunt. Desi eram foarte fericita ca am reusit sa ma las de fumat, eram si foarte dezamagita ca dintii mei nu isi reveneau. Nu pot spune ca ma spalam pe dinti de doua ori pe zi tot timpul, insa in general am avut mare grija de dantura mea. Indiferent cate paste de dinti am schimbat, dintii mei nu si-au revenit la albul lor natural. Multumesc lui Dumnezeu ca dintii mei nu mai arata asa – sau mai bine zis, multumescWhite Smile – intr-adevar a facut miracole pentru dintii mei.

Miracolul...


Dupa ce am incercat multe metode de albire a dintilor fara nici un succes (inclusiv un mulaj pentru dinti, care s-a dovedit a fi foarte incomod si ineficient), am dat peste aceasta metoda inovativa de albit dintii. Gateam in bucatarie cand am auzit la televizor un dentist explicand progresele si eficacitatea unui nou produs de albit dintii. Am crezut ca nu e cu nimic diferit fata de toate celalalte produse, dar totusi am decis sa aflu mai multe despre el. Dupa ce m-am documentat indelung, am aflat ca intr-adevar, folosirea produsului a dat rezultate uimitoare la multi oameni si este intr-adevar o metoda noua de albire a dintilor. Am gasit pagina unde putea fi comandat si m-am decis sa incerc. La acea vreme nu stiam cat de norocoasa eram, dar am realizat acest lucru de indata ce am inceput sa il folosesc.

Cum functioneaza stiloul White Smile...

Este un stilou mic (dupa cum vedeti in poza din stanga) foarte curat si simplu de folosit. Il tineam in poseta cu mine oriunde mergeam. Il aplicam de doua ori pe zi, exact cum spuneau instructiunile de aplicare. Dupa ce ma spalam pe dinti aplicam gelul pe dintii din fata si il lasam asa pentru jumatate de minut, ca sa isi faca efectul. Ce este grozav la White Smile pen este ca aplicarea nu dureaza decat cateva secunde si este si foarte ieftin – Am reusit sa-mi albesc dintii la mine acasa, confortabil si fara efort.

White Smile a dovedit ca poate elimina:

  • culoarea galbena a dintilor.
  • petele datorate imbatranirii dintilor
  • petele de la mancaruri si bauturi colorate ( cafea, ceai, vin rosu, coca cola )
  • petele de la fumat - ( asta fiind problema mea )
  • culoarea inchisa genetica a smaltului
Nu stiu exact cum functioneaza acest stilou, insa mi-a redat zambetul meu alb stralucitor.
Am fost uimita de rezultate. De ani de zile nu am mai avut curajul sa zambesc din cauza dintilor mei galbeni. Primesc complimente tot timpul: cat de albi sunt dintii mei si ce zambet frumos am. Sunt fericita sa am sansa de a impartasi experienta mea de succes.
Chiar si sotul meu a fost impresionat de noul meu zambet si a dorit sa-l incerce si el. Asa ca am mai comandat unul pentru el. Sotul meu nu a fost niciodata orgolios, insa acum este foarte mandru si fericit cu noul sau zambet. Amandoi ne bucuram de zambetele noastre. Am fost foarte norocoasa sa gasesc acest stilou.
Sotul meu a fost socat de rezultate. Pe dintii lui, efectul de albire a dat rezultate chiar mai bune decat la mine. Uitati-va la pozele lui.

 

Sunt chiar un pic invidioasa Sper ca experienta mea va va inspira si pe voi sa aveti grija de dintii dumneavoastra si sa va bucurati de viata cu un zambet larg pe fata. Mult noroc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Intoleranța la lactoză

Un material BBC explică ce este intoleranța la lactoză și ce înseamnă lactaza. 70% din populație este intolerantă la lactoză. În viitor, la...